Inschrijven
Wilt u patiƫnt worden bij ons in de praktijk?
Download dan ons inschrijfformulier
Vul het formulier volledig in en breng het langs op de praktijk.
We schrijven u in na controle van uw ID-bewijs. Ook uw partner en/of kinderen dienen zich te identificeren.
Identificatie
Ontvangt u medische zorg, dan moet u zich kunnen identificeren met een geldig identiteitsbewijs (paspoort, Nederlands identiteitskaart, rijbewijs). Dit heet de identificatieplicht in de zorg. Als zorgverlener moeten wij kunnen aantonen dat aan de identificatieplicht is voldaan. Daarom leggen wij de soort en nummer van uw identiteitsbewijs vast in de administratie.
Neemt u bij inschrijving voor al uw gezinsleden een geldig legitimatiebewijs mee.
Overdracht van uw medisch dossier
Om goede zorg te kunnen leveren, hebben wij uw medisch dossier nodig. Wilt u uw vorige huisarts vragen om uw medisch dossier naar ons te sturen?
Toestemming van uitwisselen medische gegevens
Uw huisarts kan medische gegevens delen met andere zorgverleners. Bijvoorbeeld in het geval van een spoedsituatie. Dit delen gebeurt via het Landelijk SchakelPunt. Als u het goed vindt dat andere zorgverleners uw medische gegevens kunnen delen zal u toestemming moeten geven.
Lees HIER de folder voor meer informatie
U kunt uw toestemming online regelen via www.ikgeeftoestemming.nl of download HIER het formulier en geef dit af bij de assistente in de praktijk
Kennismaking
Stelt u een kennismakingsgesprek met uw huisarts op prijs, neem dan gerust contact op met onze praktijk voor het maken van een afspraak.
Uitschrijven
Als u zich inschrijft bij een andere huisarts, schrijven wij u automatisch uit.
Wel moet u toestemming aan ons geven om uw medisch dossier naar uw nieuwe huisarts te sturen. Dat kan via het inschrijfformulier van uw nieuwe huisarts, of door ons te bellen. Daarna schrijven wij u uit.